Trending

Assalamualaikum

Tujuan kami mewujudkan laman web ini adalah bagi memudahkan pengguna untuk mencari maklumat berkaitan produk-produk keluaran Mazidah Foods & Herbs Industries dan talian stokis dan pengedar yang sebelum ini susah diperolehi oleh para pengguna.

Kini, kami memberi peluang kepada para pengguna untuk membeli produk kami secara online. Para pengguna hanya perlu membuat tempahan, bank-in jumlah pembayaran dan memberikan maklumat penghantaran kepada kami.

Friday, August 8, 2014

Rokis




Anda mudah dijangkiti kuman?????
Sering selesema?????
Anda juga sering demam????
Kami ada penawar untuk anda & keluarga.

ROKIS

Gabungan 3 bahan anugerah Ilahi iaitu Roselle, Kismis, dan Madu bukan sekadar minuman biasa kerana ianya "SEDAAP LAGII BERKHASIAT" kerana ia diproses menggunakan bahan asli tanpa perasa atau pewarna tiruan.
Oleh itu kami mempunyai 5 sebab mengapa anda perlu memilih Rokis sebagai minuman harian anda.

1. Anti Penuaan. Roselle mempunyai vitamin C yang tinggi dan berserat akan melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik.

2. Pencegah Penyakit Kardiovaskular. Sakit jantung merupakan pembunuh nombor satu di dunia dan di anggap "SILENT KILLER".
"Imam Ali : kismis dapat menguatkan jantung, menghilangkan penyakit, meghilangkan panas dan memulihkan kesihatan jiwa"

3. Pencegah Kanser. Dunia kini yang terdedah kepada pencemaran udara, makanan dan minuman merupakan punca utama kepada terjadinya kanser.

4. Demam panas/Selesema. Roselle amat baik untuk mereka yang sering menghadapi selesema dan sebagai pemakanan kesihatan yang utama kepada mereka yang menghadapi masalah demam panas.

5. Stress/ sukar tidur. bagi mereka yang menghadapi masalah stress dicadangkan mengambil roselle dimana ia akan bertindak menurunkan suhu dan mempengaruhi mood pesakit. Roselle juga amat baik untuk masalah dengkur semasa tidur. 

MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MENGUBATI

KENAPA TUNGGU LAGI...
DAPATKAN SEBOTOL ROKIS UNTUK KELUARGA ANDA HARI INI JUGA!!!!!!

No comments :

Post a Comment

Logo

Logo

Logo

Logo

Popular Posts